Kako početi upotrebljavati aplikaciju? Posve jednostavno!
Aplikaciju Na putu preuzmite iz internetske trgovine Google Play ili App Store te se registrirajte korisničkim računom.
Najbrže plaćanje goriva
Uštedite vrijeme kod posjete Petrol prodajnih mjesta i plaćajte gorivo izravno iz udobnosti svog automobila.
Otvorite aplikaciju Na putu i odaberite Natoči gorivo
Skenirajte QR kod na agregatu
Potvrdite mjesto točenja
Potvrdite vrstu plaćanja
Natočite gorivo
Provjerite uspješnost plaćanja i račun
Video
Kavu na putu plaćajte izravno telefonom
Još udobnije do najbolje Kave na putu! Uz mobilnu aplikaciju Na putu svoju Kavu na putu plaćajte izravno pametnim telefonom. Praktično i jednostavno, bez potrebe za žetonima.
U aplikaciji odaberite „Kava na putu”.
Na aparatu za kavu skenirajte QR kod.
Odaberite željeni napitak.
Potvrdite odabir i plaćanje.
Umetnite šalicu i pritisnite „Natoči”.
Članovima Petrol kluba kupnja kave s pomoću aplikacije donosi još više! Za nju vas, naime, nagrađujemo 1 Zlatnim bodom i 1 Zlatnim zrnom.
Zlatna zrna donose vam besplatnu kavu. Sada vam za nju treba još manje zrna: kad ih skupite pet, šesta kava će za vas biti besplatna!
Kavu na putu plaćajte izravno telefonom
Fizičku karticu vjernosti Petrol kluba zamijenite mobilnom aplikacijom Na putu
Dosta vam je plastičnih kartica? Fizičku karticu Petrol kluba zamijenite digitalnom. Preuzmite aplikaciju Na putu, povežite je sa svojom karticom Petrol kluba i plastiku ostavite doma.
Prilikom plaćanja na Petrolovim prodajnim mjestima pokažite bar kod digitalne kartice vjernosti jer ćete na taj način također primiti Zlatne bodove i Zlatne bonove ili ih upotrijebiti za popuste.
Do najvažnijih informacija u samo nekoliko klikova
Potrebnom uslugom potražite prodajno mjesto
Možete odabrati usluge koje ta prodajna mjesta nude i tako lakše potražiti najbliže autopraonice i kavomate. Prikaz prodajnih mjesta sortirajte pomoću filtera u gornjem desnom kutu aplikacije.
Provjerite cijene goriva i radno vrijeme benzinske postaje
U aplikaciji Na putu potražite gdje se nalazi prodajno mjesto, provjerite radno vrijeme i aktualne cijene goriva. Dotaknite znak za lokaciju, potražite prodajno mjesto i izaberite »Pojedinosti«.
Provjerite radno vrijeme benzinskog servisa
U aplikaciji „Na putu“ potražite lokaciju prodajnog mjesta i provjerite radno vrijeme. Dodirnite znak za lokaciju, potražite prodajno mjesto i odaberite »Pojedinosti«.
Aplikaciju „Na putu“ preuzmite iz online trgovine Google Play ili App Store i registrirajte se u nju.
Hoću li prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu uvijek biti preusmjeren iz aplikacije?
Ne nužno. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u aplikaciju Na putu, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
U skladu s novom europskom Direktivom o platnim uslugama, koja stupa na snagu u siječnju 2021., vaša banka mora prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu od vas zatražiti dodatnu potvrdu identiteta, tzv. pouzdanu autentifikaciju korisnika. Prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu u aplikaciji se otvori poseban obrazac u koji morate unijeti podatke koje o vama ima vaša banka koja je izdala platnu karticu. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vaš identitet.
Prvih nekoliko puta banka će vas u svrhu osiguravanja dodatne zaštite možda preusmjeriti iz aplikacije te od vas zatražiti da svoj identitet potvrdite još jedanput. Banka će vas iz aplikacije preusmjeriti također u slučaju razlike u podatcima koje ste unijeli u aplikaciju Na putu i podatcima koje ima vaša banka. Što ste precizniji pri unosu tih podataka, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Zašto me aplikacija Na putu prilikom plaćanja preusmjerava izvan aplikacije?
U siječnju 2021. na snagu stupa nova europska Direktiva o platnim uslugama koja potrošače dodatno štiti prilikom plaćanja putem interneta. Direktiva također obuhvaća uporabu aplikacije Na putu.
U tu svrhu vaša banka mora od vas zatražiti pouzdanu autentifikaciju korisnika – dodatno jamstvo da želite elektroničku transakciju obaviti upravo vi. Banka će vas prilikom plaćanja možda preusmjeriti iz aplikacije Na putu te od vas zatražiti ponovno potvrđivanje identiteta.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Zašto moram u aplikaciji Na putu prilikom plaćanja ispuniti dodatni obrazac?
Nova europska Direktiva o platnim uslugama, koja stupa na snagu u siječnju 2021., potrošače prilikom kupnje putem interneta još bolje štiti od eventualnih zloupotreba. Banka, koja vam je izdala platnu karticu i koju upotrebljavate u aplikaciji Na putu, mora tako u skladu s novim zakonodavstvom s tzv. pouzdanom autentifikacijom korisnika dodatno provjeriti želite li plaćanje obaviti upravo vi.
U tu se svrhu u aplikaciji Na putu prilikom plaćanja otvara poseban obrazac u koji morate unijeti osobne podatke koje ima vaša banka. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vašu istovjetnost te vas, ako je potrebno, preusmjerava na dodatno potvrđivanje identiteta. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u obrazac, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.