Zašto moram u aplikaciji Na putu prilikom plaćanja ispuniti dodatni obrazac?
Nova europska Direktiva o platnim uslugama, koja stupa na snagu u siječnju 2021., potrošače prilikom kupnje putem interneta još bolje štiti od eventualnih zloupotreba. Banka, koja vam je izdala platnu karticu i koju upotrebljavate u aplikaciji Na putu, mora tako u skladu s novim zakonodavstvom s tzv. pouzdanom autentifikacijom korisnika dodatno provjeriti želite li plaćanje obaviti upravo vi.
U tu se svrhu u aplikaciji Na putu prilikom plaćanja otvara poseban obrazac u koji morate unijeti osobne podatke koje ima vaša banka. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vašu istovjetnost te vas, ako je potrebno, preusmjerava na dodatno potvrđivanje identiteta. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u obrazac, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Zašto me aplikacija Na putu prilikom plaćanja preusmjerava izvan aplikacije?
U siječnju 2021. na snagu stupa nova europska Direktiva o platnim uslugama koja potrošače dodatno štiti prilikom plaćanja putem interneta. Direktiva također obuhvaća uporabu aplikacije Na putu.
U tu svrhu vaša banka mora od vas zatražiti pouzdanu autentifikaciju korisnika – dodatno jamstvo da želite elektroničku transakciju obaviti upravo vi. Banka će vas prilikom plaćanja možda preusmjeriti iz aplikacije Na putu te od vas zatražiti ponovno potvrđivanje identiteta.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Hoću li prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu uvijek biti preusmjeren iz aplikacije?
Ne nužno. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u aplikaciju Na putu, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
U skladu s novom europskom Direktivom o platnim uslugama, koja stupa na snagu u siječnju 2021., vaša banka mora prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu od vas zatražiti dodatnu potvrdu identiteta, tzv. pouzdanu autentifikaciju korisnika. Prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu u aplikaciji se otvori poseban obrazac u koji morate unijeti podatke koje o vama ima vaša banka koja je izdala platnu karticu. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vaš identitet.
Prvih nekoliko puta banka će vas u svrhu osiguravanja dodatne zaštite možda preusmjeriti iz aplikacije te od vas zatražiti da svoj identitet potvrdite još jedanput. Banka će vas iz aplikacije preusmjeriti također u slučaju razlike u podatcima koje ste unijeli u aplikaciju Na putu i podatcima koje ima vaša banka. Što ste precizniji pri unosu tih podataka, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.