Zašto u aplikaciji Na putu pri plaćanja moram ispuniti dodatni obrazac?
Nova europska Direktiva o platnim uslugama, koja je stupila na snagu u siječnju 2021., potrošače pri kupnji na internetu još bolje štiti od mogućih zloupotreba. Banka koja vam je izdala platnu karticu koju upotrebljavate u aplikaciji Na putu, mora tako u skladu s novim zakonodavstvom tzv. pouzdanom autentifikacijom korisnika dodatno provjeriti želite li plaćanje obaviti upravo vi.
Zato se u aplikaciji Na putu pri plaćanju otvara poseban obrazac u koji morate unijeti osobne podatke koje ima vaša banka. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci, koja provjerava vašu istovjetnost te vas, ako je potrebno, preusmjerava na dodatno potvrđivanje identiteta. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u obrazac, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja iz aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Zašto moram u aplikaciji Na putu prilikom plaćanja ispuniti dodatni obrazac?
Nova europska Direktiva o platnim uslugama, koja stupa na snagu u siječnju 2021., potrošače prilikom kupnje putem interneta još bolje štiti od eventualnih zloupotreba. Banka, koja vam je izdala platnu karticu i koju upotrebljavate u aplikaciji Na putu, mora tako u skladu s novim zakonodavstvom s tzv. pouzdanom autentifikacijom korisnika dodatno provjeriti želite li plaćanje obaviti upravo vi.
U tu se svrhu u aplikaciji Na putu prilikom plaćanja otvara poseban obrazac u koji morate unijeti osobne podatke koje ima vaša banka. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vašu istovjetnost te vas, ako je potrebno, preusmjerava na dodatno potvrđivanje identiteta. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u obrazac, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Zašto me aplikacija Na putu prilikom plaćanja preusmjerava izvan aplikacije?
U siječnju 2021. na snagu stupa nova europska Direktiva o platnim uslugama koja potrošače dodatno štiti prilikom plaćanja putem interneta. Direktiva također obuhvaća uporabu aplikacije Na putu.
U tu svrhu vaša banka mora od vas zatražiti pouzdanu autentifikaciju korisnika – dodatno jamstvo da želite elektroničku transakciju obaviti upravo vi. Banka će vas prilikom plaćanja možda preusmjeriti iz aplikacije Na putu te od vas zatražiti ponovno potvrđivanje identiteta.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Zašto me aplikacija Na putu pri plaćanju preusmjerava izvan aplikacije?
U siječnju 2021. na snagu je stupila nova europska Direktiva o platnim uslugama, koja potrošače dodatno štiti pri plaćanju na internetu. Direktiva obuhvaća i upotrebu aplikacije Na putu.
Zato vaša banka mora od vas zatražiti pouzdanu autentifikaciju korisnika – dodatno jamstvo da elektroničku transakciju želite obaviti upravo vi. Banka će vas pri plaćanju možda preusmjeriti iz aplikacije Na putu te od vas zatražiti ponovno potvrđivanje identiteta.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja iz aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Na koje pogodnosti imam pravo ako kavu Na putu platim s pomoću aplikacije Na putu?
Ako vrhunski okus kave Na putu platite s pomoću mobilne aplikacije Na putu, nagradit ćemo vašu vjernost. Za svaku popijenu kavu, odnosno za svaki potrošeni euro, članovima Petrol kluba u aplikaciji darujemo:
jedan Zlatni bod i
jedno Zlatno zrno.
Prikupljeni Zlatni bodovi donose vam mnoge pogodnosti i popuste pri kupnji naših proizvoda i usluga, a s prikupljenim Zlatnim zrnima dobivate besplatnu kavu.
Ako ste za besplatnu kavu prije morali skupiti devet Zlatnih zrna, odsad vam poklanjamo svaku šestu. S pet popijenih kava Na putu i pet prikupljenih Zlatnih zrna tako dobivate besplatnu kavu Na putu. Natočite je upotrebljavajući aplikaciju Na putu.
Zlatna zrna koja s pomoću aplikacije Na putu prikupite do kraja prosinca, možete iskoristiti do kraja siječnja sljedeće godine. Besplatna kava dobivena prikupljenim Zlatnim zrnima bit će dostupna trideset dana.
Mogu li se nakon plaćanja goriva s pomoću aplikacije Na putu samo odvesti ili se još moram javiti na blagajni?
Ne, nakon plaćanja goriva s pomoću aplikacije Na putu ne morate otići na blagajnu.
Aplikacija svim vozačima omogućuje najjednostavnije i najbrže plaćanje goriva bez potrebe za izlaskom iz auta. Potreban vam je samo vaš pametni telefon s instaliranom aplikacijom Na putu i dodatno sredstvo plaćanja (Visa ili, Mastercard). Nakon što natočite gorivo i platite ga s pomoću aplikacije Na putu, transakcija će biti evidentirana u vašoj aplikaciji i našem sustavu. Potvrdu o uspješnom plaćanju gorivu zaprimit će i naše prodajno osoblje na blagajni benzinskog servisa. Nakon primitka potvrde o uspješnom plaćanju u aplikaciji možete bezbrižno krenuti dalje.
Hoću li prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu uvijek biti preusmjeren iz aplikacije?
Ne nužno. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u aplikaciju Na putu, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
U skladu s novom europskom Direktivom o platnim uslugama, koja stupa na snagu u siječnju 2021., vaša banka mora prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu od vas zatražiti dodatnu potvrdu identiteta, tzv. pouzdanu autentifikaciju korisnika. Prilikom plaćanja putem aplikacije Na putu u aplikaciji se otvori poseban obrazac u koji morate unijeti podatke koje o vama ima vaša banka koja je izdala platnu karticu. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vaš identitet.
Prvih nekoliko puta banka će vas u svrhu osiguravanja dodatne zaštite možda preusmjeriti iz aplikacije te od vas zatražiti da svoj identitet potvrdite još jedanput. Banka će vas iz aplikacije preusmjeriti također u slučaju razlike u podatcima koje ste unijeli u aplikaciju Na putu i podatcima koje ima vaša banka. Što ste precizniji pri unosu tih podataka, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja putem aplikacije Na putu pročitajte ovdje.
Hoću li pri plaćanju iz aplikacije Na putu uvijek biti preusmjeren iz aplikacije?
Ne nužno. Što ste precizniji pri unosu svojih podataka u aplikaciju Na putu, manje ćete puta biti preusmjereni iz nje.
U skladu s novom europskom Direktivom o platnim uslugama, koja je stupila na snagu u siječnju 2021., vaša banka pri plaćanju iz aplikacije Na putu mora od vas zatražiti dodatnu potvrdu identiteta, tzv. pouzdanu autentifikaciju korisnika. Pri plaćanju iz aplikacije Na putu u aplikaciji se otvara poseban obrazac u koji morate unijeti podatke koje o vama ima vaša banka koja je izdala platnu karticu. Aplikacija na siguran način prosljeđuje podatke banci koja provjerava vaš identitet.
Prvih nekoliko puta banka će vas radi dodatne zaštite možda preusmjeriti iz aplikacije te od vas zatražiti da svoj identitet potvrdite još jedanput. Banka će vas iz aplikacije preusmjeriti i u slučaju razlike u podacima koje ste unijeli u aplikaciju Na putu i podacima koje ima vaša banka. Što ste precizniji pri unosu tih podataka, manje ćete puta biti preusmjereni iz aplikacije.
Više o novim pravilima i tome kako to utječe na plaćanja iz aplikacije Na putu pročitajte ovdje.